Wednesday, September 12, 2018

Promosi Shaklee Untuk Bulan September 2018

Untuk bulan September ini Shaklee meneruskan promosi yang berganda - ganda.Antara promosi yang patut anda dapatkan Set Pre Natal,Ostematrix,Baby set & Set Youth.

Promosi  Shaklee September 2018
1. Ostematrix beli 3 botol dapat diskaun 5% .

  - ia tablet yang bukan hanya sekadar Kalsium. Ia turut mengandungi 6 nutrien penting termasuk Vitamin D,Magnesium,Zink,Kuprum,Mangan & Boron untuk membantu membina ketumpatan tulang.

- Ostematrix ini sesuai untuk ibu mengandung, senggugut, ibu menyusu,golongan yang sukar tidur(insomnia), warga tua dan orang2 yang suka melakukan aktiviti lasak.

2. Set Youth free clense & firm device.

- Set Youth merupakan set yang di buat dari bahan - bahan semulajad serta ia bebas dari 1500 bahan terlarang.. Ia dikeluarkan pada umum setelah 8 tahun penyelidikan & mempunyai 8 paten.Bermakna bahan yang terdapat di dalam Youth ini hanya boleh didapati dari Shaklee.



3. Set Shaklee Baby buy 1 free 1.

- Dalam set ini terdapat mandian,losyen & massage oil.Set ini telah di uji oleh Pakar Kanak - kanak. Ia tidak memedihkan mata tau.Jadi anak - anak boleh mandi dengan gembira. Ibu pun senang hati.  Bahan - bahan yang di gunakan adalah dari sumber bahan semulajadi.


4. Set Kehamilan.

-  Set yang paling di gemari oleh para ibu - ibu mengandung kerana dapat membekalkan nutrisi yang baik & meningkatkan peluang untuk hamil serta membina asas yang sihat untuk bayi.


- Set ini melengkapi jurang nutrisi & menyokong kahamilan yang sihat.Untuk ini anda akan dapat free beg "Why I Love Shaklee". Boleh la  bawak beg tu pergi jalan - jalan.



Untuk info & order produk Shaklee boleh hubungi Mira di  www.wasap.my/60187762832
fb - Alifatul Amirah
ig - Alifatul Amirah
Pengeposan ke seluruh Malaysia.





6 comments:

  1. Ostematrix dan Youth are my favourite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waahhh.setuju!bila kita dah rasa sendiri terus melekat di hati :)

      Delete
  2. OsteMatrix memang berkesan. Senang nak tidur lena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.lagi2 bila dah seharian penat bekerja.dapat tidur lena.Nikmat tak terhingga.

      Delete
  3. OsteMatrix melegakan lenguh2 pinggang & badan saya. Fresh je rasa masa bangun pagi

    ReplyDelete